2019. október 7., hétfő

Harminchatodik rész

Sziasztok!

harminchatodik rész fordítását elérhetitek magyar felirattal a Tencent youtube csatornáján és a Vikin.

[Viki]
[Youtube]
[Feliratfájl letöltése: .srt/ .ass]
[Ázsia ékkövei]

A letölthető felirat a youtube-os illetve az avistaz-ról letölthető, jklmo felhasználó által feltöltött videóhoz illeszkedik!! Az Enxziel15 nevű felhasználó által feltöltött videónál késik a felirat!

Avistaz-ról elkezdték törölni a különálló részeket, mert egyben felkerült a sorozat. Ezen linkeken megtaláljátok a jklmo által feltöltött komplett évadot 1080p/48.3GB, illetve 2160p/86.4GB formátumban.
A részhez .srt (formázatlan) és .ass (formázott) formátumban is felkerült a felirat.

Amennyiben bármilyen késést vesztek észre, kérjük szóljatok, hogy korrigálhassuk! Köszönjük!
A részt készítette: guifei, paltime_e és itsedina.

Jó szórakozást!

9 megjegyzés:

  1. Jajj, én annyira imádom ezt a 36-os részt, Lan Zhan annyira cuki! xD Mostanra már vagy 1 milliárdszor meg is néztem... xD
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy a mutogatós részt kihagyták a játékból... megnéztem volna, hogyan adják elő, amikor Bichen - a kard - Wei hátán van, és Lan Zhan azt mondja: "Enyém". Aztán értsük, amire akarjuk a nem egyértelmű kérdésre adott választ... no de ez van, megértem én, miért maradnak ki ilyesmik... ettől még szeretem nézni. (Bocsi a dupláért!^^")

    VálaszTörlés
  3. Waah *w* Máris új rész? :D Egyszerűen imádlak titeket, köszi szépen >w< Lan Zhan annyira édes mikor részeg x3

    VálaszTörlés
  4. Wii alig várom ezt a részt a gif alapján :)

    VálaszTörlés
  5. köszi :)
    nagyon vártam már ezt a részeg Lan Zhan-os részt :) Nagyon aranyos jelenet volt.

    Egyébként lenyűgöző a sorozat dinamikája. Egyszer már eljuttatták azt gondolom a maximális tetőpontra a dolgokat, megvolt a drámai csúcspont (legalábbis Wei WuXian sorsának alakulását, a döntéseinek a drámai következményeit és a szívszorító szenvedését én abszolút annak éltem meg), simán elment volna egy évadzáró jelenetnek a múltbeli történések lezárása. És most újra a könnyedebb, vicces, és lassan újra egyre drámaibb részeket kapjuk, mintha a második évad kezdődött volna. Fantasztikus, hogy ez a hosszú visszaemlékezés milyen jó eszköz, és mennyire jól felépíti a sorozatot. Pedig az elején eléggé féltem tőle, hogy mit tudnak kihozni belőle. Nálam abszolút 5* a sorozat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én jobban szeretem a webregény idővonalát (ami folyton vált a múlt és jelen elbeszélései között). Gondolom, hogy ezzel az idővonallal a sorozat jobban emészthető, de egy kicsit úgy is érzem, veszítenek a nézők, akik egyszerre kapják meg a múltban történtekről az összes infót.

      Törlés
    2. a regényt nemrég kezdtem el olvasni, még az elején tartok, de kíváncsi leszek rá.

      Törlés
  6. Mi a legaranyosabb dolog a világon? Lan Zhan amikor részeg! ;) A kakasos részen behaltam, de Lan Zhan vallomása vitt mindent. Amit nagyon sajnálok, hogy minden résznek olyan hamar vége van... Köszönöm a feliratot!!! :) :D

    VálaszTörlés
  7. Imádom az egészet! Megnéztem legalább már háromszor az eddig lefordított 36 részt. Némelyeket többször is. Nagyon várom a folytatást. Jó munkát Nektek!

    VálaszTörlés