2019. augusztus 16., péntek

Tizenharmadik-Tizennegyedik rész

Sziasztok!
tizenharmadik és tizennegyedik rész fordítását elérhetitek magyar felirattal a Tencent youtube csatornáján és Vikin.

A letölthető felirat a youtube-os illetve az avistaz-ról letölthető, jklmo felhasználó által feltöltött videóhoz illeszkedik!! Az Enxziel15 nevű felhasználó által feltöltött videónál késik a felirat!

A részhez .srt (formázatlan) és .ass (formázott) formátumban is felkerült a felirat.

Tizenharmadik rész
[Viki]
[Feliratfájl letöltése: .srt /.ass]

Tizennegyedik rész
[Viki]
[Feliratfájl letöltése: .srt / .ass]

A részeket készítette: guifei, paltime_e és itsedina.

Jó szórakozást!

12 megjegyzés:

  1. Kösziii, ez most feldobta a napomat ^^
    királyok vagytok *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Örülök, hogy sikerült feldobni a napodat. ^.^

      Törlés
  2. Kösziiike <3, remekül kezdődik ez a hosszú hétvége ^^

    VálaszTörlés
  3. de jó :D úgy vártam már :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk, hogy élvezed a sorozatot! Jó szórakozást a részekhez! ^.^

      Törlés
  4. Már aznap megnéztem, mikor felraktátok, de azóta újra néztem. Fantasztikus film és szuper fordítás!

    VálaszTörlés
  5. ismét köszönöm az új részeket :) nem győzök betelni a sorozattal, a zenével, a színészekkel.
    ennek a sorozatnak hála megismertem Xiao Zhant, és most nekiálltam az ő eddigi szerepléseit nézni. Hát imádom a srácot, rég láttam ilyen "tökéletes" férfit (külön öröm, hogy ha csak fél évvel is, de idősebb nálam :O )

    egy kérdésem lenne.
    láttam, hogy van anime is ebből a sorozatból. érdemes párhuzamosan elkezdeni, vagy ugyanaz, és csak spoiler lenne (igyekszem kerülni őket, bár nem könnyű, de azért 100%-ban nem akarok mindent lelőni magamnak a sztoriból). mert ha az, akkor inkább utána kezdek bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ha nem akaesz spoilert akkor ne nézd meg, az anime első évadának most járunk a 9. részénél :) én mondjuk az animébe szerettem bele és utána találtam rá a sorozatra, de mind1ik nagyon jó szerintem :D a színészek nagyon eltalálták a karaktereket...
      Xiao Zhan :D imádom :D magyar felirattal vannak? tudsz mondani párat?

      Törlés
    2. az Oh my Emperort magyar felirattal nézem, Ezoritu fordította,a Super Star Academyt angolul néztem. ezekben volt főszerepben.

      de ahogy láttam, a jövőben 3 főszereplős drama is várható tőle 🥰😍

      Törlés
    3. Én is azt tanácsolnám, hogy ne nézd meg az animét, ameddig be nem fejezed a sorozatot. Én például a regény olvasása után néztem meg az animét és teljesen élvezhető volt, SŐT!

      Törlés
    4. köszi a tippet mind a kettőtönek:) akkor addig várok vele *-*

      Törlés