2019. december 24., kedd

Ötvenedik rész (Finálé)

Sziasztok!
Az ötvenedik és egyben befejező rész fordítását elérhetitek magyar felirattal a Tencent youtube csatornáján és a Vikin.

[Viki]
[Youtube]
[Feliratfájl letöltése: .srt.ass ]
[Ázsia ékkövei]


Vikire a jövő év elején másoljuk fel a maradék részeket!


A letölthető felirat a youtube-os illetve az avistaz-ról letölthető, jklmo felhasználó által feltöltött videóhoz illeszkedik!! Az Enxziel15 nevű felhasználó által feltöltött videónál késik a felirat!

Avistaz-ról elkezdték törölni a különálló részeket, mert egyben felkerült a sorozat. Ezen linkeken megtaláljátok a jklmo által feltöltött komplett évadot 1080p/48.3GB, illetve 2160p/86.4GB formátumban.
A részhez .srt (formázatlan) és .ass (formázott) formátumban is felkerült a felirat.

Amennyiben bármilyen késést vesztek észre, kérjük szóljatok, hogy korrigálhassuk! Köszönjük!

A részt készítette: guifei, paltime_e és itsedina.

Kellemes ünnepeket és jó szórakozást kívánunk!

31 megjegyzés:

  1. Boldog Karácsonyt!!!!!
    Millió köszönet a feliratért. nagyon tetszik a sorozat és a fordításotok remélem egy másik sorozatot is lefordítotok...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az utolsó részt is! Szuper Karácsonyi ajándékot adtatok nekünk! ;)

    VálaszTörlés
  3. Köööööööööööööööööööszi Boldog Karácsonyt! Isteni ajándék volt :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az egész sorozat fordítását! :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük szépen a fordításokat. :D

    Egy olyan kérdésem lenne még, hogy mint kiderült karácsonyra készítettek még -ha jól emlékszem- 20 részes különkiadást. Annak esetleg tervben van a fordítása, ha lesz hozzá anyag? Válaszotokat előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az extrákról még nem tudok nyilatkozni, de beszélgettünk róla.

      Köszi a folyamatos támogatást :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a választ. :) Továbbra is kitartást. ^^ ♥

      Törlés
    3. Huh, ez engem is érdekelne, és úgy látom, még nem érkezett róla hír, szóval gondoltam bepofátlankodom ide, és megkérdezem, hogy elvállaltátok-e a fordítását annak a +20 résznek? :) Előre is köszi a választ. ^^

      Törlés
    4. Szia!
      Végül nem vállaltuk el. Igazából nincs benne olyan plusz tartalom, amit fordítani kellene. Az az igazság, hogy bemásolni a sorokat egyenként, elég komoly munka lenne.

      Törlés
    5. Belenéztem, miután írtam, és tényleg semmi új, csak kvázi lerövidítették az egészet. Köszi a választ! :)

      Törlés
  6. Remek munkát végeztetek - hálásan köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm az eddigi munkátokat, kellemes ünnepeket nektek <3

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen a munkátokat, ügyesek vagytok :) Számomra ez az eddigi legjobb kínai sorozat. Hálás vagyok, amiért lefordítottátok. Béke ✌😊

    Ui.: ezt úgy mondtam, h hátra van még 5 rész, ám tudom hogy ér véget 🥰

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen köszönöm az egész munkátok, köszönöm hogy fordítottátok ezt a sorozatot! Remélem a külön kiadást ill. a hozzá kapcsolódó filmet is viszitek majd! Előre is köszönöm a fáradozásaitokat!
    Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! Nagyon szép ajándékkal szolgáltatok számunkra!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon boldog Karácsonyt :D maratont fogok tartani :D az utolsó 10 részt direkt nem néztem meg eddig :D
    Köszönöm az eddigi munkátokat!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen a sorozat fordítását, a feliratokat. Boldog karácsonyt és jó pihenést kívánok. Üdv: Eugenia

    VálaszTörlés
  12. nagyon köszönöm az egész sorozat fordítását. most, hogy végignéztem, kicsit üresnek érzem nélküle a világot, de még itt lesz a film, a spec. epizódok és a light novel is. fantasztikus világot teremtettek ezzel a sorozattal a készítők és a színészek. számomra nem csak az év, az évtized drámája ez. biztosan sokszor újra fogom nézni.

    Boldog Karácsonyt Nektek!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen hogy lefordítottátok a sorozatot!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépen köszönöm a munkátokat! Imádtam és imádom, mostanra én már nagyon sokszor végignéztem, de nagyon örülök neki, hogy ezután magyarul is végignézegethetem még sok százszor ezt a sorozatot! :D Örök hálám nektek a fordításért, azért meg külön, hogy az ünnepekre/ünnepek alatt sikerült befejeznetek nekünk! :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon köszönöm!<3 Ez a legjobb sorozat, már láttam párszor angolul, de magyarul azért sokkal érthetőbb!:D Azt szeretném kérdezni, hogy a filmeket ami a Wen Ningről szól, meg majd ami Zewu-Junékról fog szólni, esetleg le fogjátok fordítani?
    Még egyszer köszi a fordítást!:)

    VálaszTörlés
  16. Királyság,köszönjük,hogy ennyi energiát bele öltetek és lefordítottátok, már vártam,hogy végig legyen, talán a 30. résznél álltam meg, és vártam végig,hogy egybe ledarálhassam . jövő hónapban azt hiszem tudom is,hogy mit fogok csinálni ^^ Köszi és kellemes ünnepeket ^^

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm, hogy végig lefordítottátok a sorozatot. Minden egyes részét imádtam. A szereplőkkel nevettem és sírtam. Most, hogy vége elfogott az üresség. Szomorú és vidám vagyok egyszerre. Szomorú mert, vége. Vidám pedig mert, végül nem vált el Lan Zhan és Wei Ying. Ők ketten, Jiang Cheng, Lan Sizhui és Wen Ning a szívemhez nőttek.
    Le tölthető lesz valahol a sorozat?
    Az új extrákat és a Liveing dead-et lefordítjátok?
    (Zárójelben jegyzem csak meg, hogy Youtube-on a magyar feliratot a 45. résztől nem mindig ajánlja fel , ergo nem lehet magyarul nézni )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyit tudok mondani, hogy a filmeket lefordítjuk, az extrákról jelenleg még nem tudok nyilatkozni, nincs kizárva.

      Látom a helyzetet youtube-on, nem tudok sajnos mit tenni. Beküldtem a részeket, de a Tencent még nem engedélyezte az összeset. Ha jövőhét közepéig nem teszik elérhetővé őket, akkor ismét beküldöm a feliratokat (előbb néztem és már csak a 45. és 49-ről hiányoznak)

      Youtube-ról és Avistaz-ról letölthető a sorozat.

      Törlés
  18. Köszönöm a teljes csapatnak a sorozat fordítását, nagyon élveztem minden részét.Remélem a jövőben is hasonlóan jó sorozatokat nézhetünk a ti fordításotokkal.
    Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

    VálaszTörlés
  19. Boldog új évet ! Köszönöm a munkátokat !

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Az extrákban vannak új jelenetek, ami főleg abból áll, h meg vannak hosszabbítva bizonyos jelenetek, amiket a sorozatban rövidebben láttunk. A múlttal indul a sorozat, és a mydramalist ismertetője alapján főleg kettejükre és LZ WWX felé irányuló érzéseire összpontosít, azaz a special epizodok 90%-a az ő jeleneteikből áll a kivágott jelenetekkel együtt, amelyek észre vehetőek, legalábbis én észre vettem, es élvezhető. Elvileg a szövege is változik itt-ott, ezt nem tudom megerősíteni, így is örülök annak, h ennyit is elérhetővé tesznek, ráadásul 20 részben :)
    Üdv,
    GTO

    VálaszTörlés
  21. Az eddig levetített special részeket már láttam. Viszont egyenlőre csak a képi világot és a plusz jeleneteket élvezhetem. Angolul sajnos nem tudok olyan gyorsan fordítani, hogy ne kelljen közben lestoppolni a filmet, de úgy ugyebár nem túl élvezhető. Remélem egyszer majd lesz ehez is felirat. Bár a fordító csapat már eddig is rengeteg időt és energiát fordított a feliratokra. Ezt még egyszer köszönöm.

    VálaszTörlés
  22. Kedves Fordítók!
    Fantasztikusan jó sorozat volt, nagyon köszönöm, hogy láthattam! Egy ideje már befejeztem, de azóta is ott motoszkál a fejemben, nagy kedvenc marad azt hiszem! :-)

    VálaszTörlés