2020. szeptember 5., szombat

Feliratok javítása (befejezve)

 Sziasztok!

A feliratokat elkezdtem az elejétől kijavítani.

A linkeket is frissítem ahogy haladok előre, ezzel egy időben a Vikis feliratokat is zárom le. Az Indás linkek megszűntek, sajnos azokat törölnöm kell a blogról, illetve a Youtubeos feliratot nem tudom javítani, így ha valaki ott nézi online, akkor elnézését kérem, ha hibákba, elütésekbe ütközik.

Már csak 10 rész van hátra és végzek. Mivel elég kemény munka, nem tudok gyorsan haladni. Megkérek mindenkit, hogy a régi feliratokat ne nagyon terjessze, csak a javítottat a jobb nézői élmény és a sorozat népszerűsítése érdekében.

Köszönöm azoknak, akik támogatóan állnak a fordításunkhoz!

Edina

Update: Az összes felirat fájl le lett cserélve az újakra, az Ázsia Ékkövei fájlok úgyszintén Timinek köszönhetően.



9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon hálás vagyok az eddigi munkádért 💙💙💙 NAGYSZERŰ VAGY🙏🙏🙏
    Arra lennék kíváncsi, hogy esetleg a speciális részeket is fogod fordítani, vagy már meg is tetted csak nekem kerülte el a figyelmemet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A speciális részeket nem fordítjuk le. Az az igazság, hogy elég sok plusz munka lenne és csak pár extra jelenetet tettek be, de azok párbeszéd nélküliek. Nagyon sok időt emésztene fel. Ne haragudj!

      Törlés
  2. Szia! Én is hálás vagyok a munkádért, és mivel többször újra nézem engem is érdekelne a special részek fordítása! Tudom hogy lényegében ugyanaz, de mégis nem lehetne ? Légyszí? Nagyon köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem tervezzük. Nagyon sok időt emésztene fel és ahogy mondtad, lényegében ugyanaz a kettő. Ne haragudj :/

      Törlés
  3. Sziasztok! Mivel most felfedeztem némi aktivitást, ezért bátorkodok előjönni kérdésekkel, kéréssel...
    Szövegi változtatás is volt, vagy csak helyesírási hibák javítása, pl: elütés, hiányzó betű, névelírás javítása...? Mert ha csak helyesírás, akkor nem fárasztom magam vele, hogy egyenként töltögessem le újra...

    Plusz elvetemültségemben leszedtem raw verziót avistazról
    (ez a fájl neve: The Untamed S01 1080p NF WEB-DL DDP2.0 x264-ExREN.
    A feltöltő neve pedig: Anon).
    Egy ideig passzol a felirat, ahogy a 720-as verziómhoz is, azonban ez az 1080-as RAW már teljesen reklámmentes. Tudom, őrült nagy meló lenne, de esetleg nem csinálnátok az említett verzióhoz is időzítésben passzoló feliratot? ^^" Megszoktam már éppen, hogy ugrál a magyar alatt a kínai, de... amíg ilyen dupla feliratos igazából, addig esélytelen egy-két szűklátókörűbb családtagomnál, hogy megnézze a kedvemért. :S (Mivelhogy sajnos van olyan ember, akit még mindig nehéz rávennem a feliratos dolgok megnézésére, és ha ilyen dupla, akkor már nem nehéz, hanem egyenesen esélytelen.)
    Vagy van avistazon olyan raw verzió, aminek mind az 50 részéhez passzol a feliratotok? ^^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A változtatások nagy része elsősorban helyesírási és szóhasználati hibák javítása volt. Főleg az első pár részben rengeteg következetlenséget találtunk.

      Bocsi, de nem fogjuk átidőzíteni az egész sorozatot. Megnéztem az Anon által feltöltött verziót és az teljesen más, mint a vikis vagy a youtube-os. Nem tudom, mit csinált vele, de kb a részek elejétől újra kéne időziteni mindent és erre most nincs kapacitásunk. Minden rész leírásában megjelöltük, hogy melyik verzióhoz (jklmo által feltöltött, vagy a youtube-ról letölthető) passzol a file. Amennyiben zavar a kínai szöveg, próbáld ki a formázott feliratot (.ass). Itt megformáztuk, hogy a felirat kitakarja a kínai szöveget.

      Azt, hogy milyen raw verziók érhetők el sajnos nem tudom megmondani, de ha esetleg találsz egyet nyugodtan írd meg nekünk is és megjelöljük a blogon.

      Törlés
  4. sziasztok a 25 rész felirata nekemn a reklám nélküli videó van meg és a megás link nem elérhető, még nem szedtem le a jó feliratot :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Timi leellenőrizte és nála működik a Megás link.

      Törlés
    2. nálam sajnos nem elérhető a 25-rész reklám nélküli felirata a felirat2.0 :( ha esetleg el tudnátok küldeni nekem az is teljesen jó ajbars02@gmail.com

      Törlés