2019. szeptember 25., szerda

Harmincegyedik rész

Sziasztok!

harmincegyedik rész fordítását elérhetitek magyar felirattal a Tencent youtube csatornáján és a Vikin.

[Viki]
[Youtube]
[Feliratfájl letöltése: .srt/.ass]
[Ázsia ékkövei]


A letölthető felirat a youtube-os illetve az avistaz-ról letölthető, jklmo felhasználó által feltöltött videóhoz illeszkedik!! Az Enxziel15 nevű felhasználó által feltöltött videónál késik a felirat!

Avistaz-ról elkezdték törölni a különálló részeket, mert egyben felkerült a sorozat. Ezen linkeken megtaláljátok a jklmo által feltöltött komplett évadot 1080p/48.3GB, illetve 2160p/86.4GB formátumban.
A részhez .srt (formázatlan) és .ass (formázott) formátumban is felkerült a felirat.

Amennyiben bármilyen késést vesztek észre, kérjük szóljatok, hogy korrigálhassuk! Köszönjük!
A részt készítette: guifei, paltime_e és itsedina.

Jó szórakozást!

15 megjegyzés:

  1. köszii :)
    mindig várom az új részeket, de valahogy itt most ezeket a részeket kevésbé. megszakad a szívem Wei Wuxianért T-T

    VálaszTörlés
  2. egyetértek, akarom is az új részeket meg nem is T_T
    Megárt az én kis érzelgős szívemnek T_T
    Köszi az új részt .

    VálaszTörlés
  3. A napom legjobb része. *w* ♥ Bár kicsit elszomorítóak ezek a részek, de sebaj, azért imádom >w< Köszönöm szépen ♥

    VálaszTörlés
  4. Egy-két karaktert nagyon megütnék... Wei Wuxian és A-Yuan nagyon aranyosak együtt. Totál odavagyok értük, a két gyerek! :) Köszönöm a feliratot és az élményt.

    VálaszTörlés
  5. Hali! Azt mondtátok, szabad jelezni, ha a felirattal valami nem stimmel.
    Hát én most jelezném, illetve szépen kérném, hogy a 25. rész végét átidőzítenétek?
    Gondolom, egy reklámmal kevesebb van az Avistazos verzióban (én egyben szedtem le mind az 50 részt, nem egyenként), ezért lehet hogy a 32:35-től nem jó a felirat időzítése. Én szeretem gépen nézni a dolgokat, a szemem is jobban preferálja a nagyobb méretű feliratokat, szóval hálás lennék a javításért! ^^" És köszönöm az eddigi sok-sok-sok munkátokat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, hogy jelezted! Azt meg tudnád mondani esetleg, hogy melyik verzió van neked letöltve, az 1080p vagy a 2160p? Paltime_e kolléganőm szerint neki passzol az időzítés az 1080p-s verziónál, szóval ha neked a másik van meg, akkor lehet azzal lesz a gond. Mindenesetre holnap ránézek a részre és feltöltök egy másik feliratot is, ami már illeszkedni fog az avistaz-os részhez.
      Én a youtube-os videót használom az időzítés ellenőrzéséhez, és abban bizony tényleg volt egy random coca-cola reklám 32:35-nél. Azt hittem egységesen minden verzióban benne van, le kellett volna ellenőriznem hogy biztos így van-e ^^" Még egyszer köszi, hogy szóltál!

      Törlés
  6. Látszik, mennyire nem értek hozzá, mert nem írtam meg minden adatot. Bocsánat!^^" Amúgy azt hittem, tök mindegy, hogy most 1080p vagy 2160p egy felirat fájl esetén. ^^"

    Na a lényeg: én csak 720p verziót szedtem le, annál nem stimmel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan! :) Közben megnéztük, és valóban, egyedül a 720p verziónál csúszik a felirat, mert abból 32 percnél a coca-cola reklám ki lett vágva. Mi sem értjük az okát, azt hittük minden verzió teljesen ugyan az, de ezek szerint a 720p-t máshonnan tölthették le és aztán fel avistazra ^^"
      Sebaj, a 25. részen kívül elvileg más rész közepén nem volt reklám, szóval a többinél stimmelnie kell a feliratnak, reméljük nem lesz több ilyen probléma! :) A 25. részhez pedig még a ma este folyamán feltöltünk egy feliratfájlt, ami már a videóhoz lesz időzítve.
      Még egyszer köszönjük, hogy szóltál nekünk erről a problémáról! ^^

      Törlés
    2. Én köszönöm szépen a sok munkát, és hogy eljesítitek a kérésem! ^^ Más résznél nem találtam hibát... hmm... talán még a legelső két résznél volt csúszás a vége felé, de azt túléltem. xDD

      Törlés
    3. Az első két rész kicsit káosz volt, mert akkor még kétféle videó volt elérhető, és ebből az egyik valahogy gyorsabban ment (nem értek teljesen hozzá, de legalább 1-2 perccel rövidebb volt mindig és a rész közben gyorsult fel, talán úgy tudnám elmagyarázni, hogy olyan volt a videó, mint mikor youtube-on bekapcsoljuk a gyorsítás funkciót, csak épp itt nagyon picivel volt felgyorsítva így nem volt feltűnő nézés közben, kivéve az hogy a rész végére legalább egy perccel csúszott a felirat :'D). Emiatt szoktuk kiírni a bejegyzésekhez, hogy melyik verzióhoz ajánljuk a feliratot, csak most már úgy látszik a 720p-re is figyelni kell majd. Pont ma gondolkodtam azon, hogy visszamenőleg elkezdem leellenőrizni a feliratokat, és pl kijavítom az első két részt is, úgy látszik tényleg ideje lenne ezt megejteni. ^^"
      Közben frissítettem a 25. rész bejegyzését, most már felkerült egy olyan felirat is, ami elviekben illeszkedik a 720p-s videóhoz. Remélem jó lesz! :)

      Törlés
    4. Óóó, értem. Hát nem lehet(ett) könnyű nektek ennyi mindenre odafigyelni és megfelelni mindenkinek. Köszönöm a javítást, láttam az előbb, hogy kikerült, mindjárt meg is nézem... ^^

      Személy szerint az első 28 részt eddig nagyon sokszor láttam, mármint tekergetve, miután eljutottam a magyar végéig, mert hát Wei és Wangji olyan cukik tudnak lenni! xD Szóval én örülök minden javításnak, mivel sokszor megnézem és fogom is, van értelme. :) Rá vagyok kattanva a sorozatra rendesen (alig várom az anime 3. évadát is), és ez még jó darabig tuti így is lesz. ^^"

      Törlés
  7. Sziasztok. Tudnátok segíteni? 31 - 39.részig nem tudom letölteni az srt. feliratokat. A Mega folyton azt írja ki, hogy the file you are trying to download is no longer available. Mit tudok tenni, hogy letölthessem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha nem sikerült azóta se megszerezni, akkor most próbáld meg és szólj vissza, hogy sikerült-e, kérlek.

      Törlés