2019. szeptember 12., csütörtök

Huszonötödik rész

Sziasztok!

huszonötödik rész fordítását elérhetitek magyar felirattal a Tencent youtube csatornáján és Vikin.

[Viki]
[Youtube]
[Feliratfájl letöltése: .srt / .ass]
[Ázsia ékkövei]

Ezennel elértük a sorozat felét! :)



[Frissítés!]
A tudomásunkra jutott, hogy az avistazon elérhető 720p-s verziónál csúszik a felirat, mert abban a verzióban eggyel kevesebb reklám van, ezért paltime_e újraidőzítette a feliratot. Ha szeretnétek leellenőrizni, hogy nektek melyik feliratot kell letöltenetek, akkor tekerjetek 32:35-höz. Ha egy Coca-cola reklámot láttok ott, akkor a fenti feliratot töltsétek le hozzá, viszont ha nincs ott reklám, akkor ezt:
[Felirat 2.0 letöltése, még nem javítottak: .srt / .ass]

A letölthető felirat a youtube-os illetve az avistaz-ról letölthető, jklmo felhasználó által feltöltött videóhoz illeszkedik!! Az Enxziel15 nevű felhasználó által feltöltött videónál késik a felirat!

Avistaz-ról elkezdték törölni a különálló részeket, mert egyben felkerült a sorozat. Ezen linkeken megtaláljátok a jklmo által feltöltött komplett évadot 1080p/48.3GB, illetve 2160p/86.4GB formátumban.

A részhez .srt (formázatlan) és .ass (formázott) formátumban is felkerült a felirat.

Amennyiben bármilyen késést vesztek észre, kérjük szóljatok, hogy korrigálhassuk! Köszönjük!

A részt készítette: guifei, paltime_e és itsedina.

Jó szórakozást!

7 megjegyzés:

  1. KIRÁLYSÁG ^^ Köszönöm * _ *

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen, imádom a sorit is és titeket is >w< ♥

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Így a sorozat feléhez érkezve szeretném megköszönni az igényes és gyors munkátokat. Nem gondoltam, hogy ekkora szerelem lesz számomra ez a sorozat, mégsem bírok meglenni nélküle. Köszönöm, hogy felvállaltátok ezt a munkát, és alig várom a továbbiakat! Ezek a részek segítenek át a munkahéten. Csak így tovább. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönjük szépen a kedves szavakat! Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik a sorozat! Én sem gondoltam, hogy engem is ennyire magával fog ragadni. Őszintén megmondva eléggé kettős érzelmekkel kezdtem el nézni. A regényt azt imádtam, de nem tudtam, hogy a cenzúra az mennyire fogja rányomni a bélyegét a történetre. De nagyon kellemeset csalódtam. További jó szórakozást a többi részhez is! ^-^

      Törlés