2019. november 17., vasárnap

7 megjegyzés:

  1. Én már éltem is a lehetőséggel és gyorsan regisztráltam is~ x3
    Köszönjük szépen az infót. ♥

    VálaszTörlés
  2. Én is regisztráltam. Köszi az infót!!

    VálaszTörlés
  3. Én regisztrálnék, de nekem mindig ezt írja ki "Your attempt to create duplicate account has been logged. If you believe this is an error please use IRC Chat!" :( többféle felhasználónévvel is próbáltam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez pontosan azt jelenti, amit mondtál. A rendszerük észrevette, hogy többszöri regisztrációs kísérleted volt, márpedig ez tilos. Dupla/tripla/multiakkal, vagyis több fiókkal senki nem rendelkezhet, mert észreveszik, és mindet letiltják. Egyetlen kísérlet szabad minden ilyen jellegű oldalnál, egyetlen név, egyetlen MŰKÖDŐ e-maillel, ajánlatos ilyenekhez csak gmailt használni, arra érkezik meg a legnagyobb eséllyel az ilyen oldalakról a regisztrációt követő fiókot aktiváló hivatkozás.

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm az infót!! Már regisztráltam is :D

    VálaszTörlés
  5. Én szeretnék kérni hozzá meghivot.mert nekem nem sikerült.

    VálaszTörlés