2019. november 18., hétfő

Negyvenkettedik rész

Sziasztok!

A negyvenkettedik rész fordítását elérhetitek magyar felirattal a Tencent youtube csatornáján és a Vikin.

[Viki]
[Youtube]
[Feliratfájl letöltése: .srt / .ass]
[Ázsia ékkövei]


A letölthető felirat a youtube-os illetve az avistaz-ról letölthető, jklmo felhasználó által feltöltött videóhoz illeszkedik!! Az Enxziel15 nevű felhasználó által feltöltött videónál késik a felirat!

Avistaz-ról elkezdték törölni a különálló részeket, mert egyben felkerült a sorozat. Ezen linkeken megtaláljátok a jklmo által feltöltött komplett évadot 1080p/48.3GB, illetve 2160p/86.4GB formátumban.

A részhez .srt (formázatlan) és .ass (formázott) formátumban is felkerült a felirat.

Amennyiben bármilyen késést vesztek észre, kérjük szóljatok, hogy korrigálhassuk! Köszönjük!

A részt készítette: paltime_e és itsedina.

Jó szórakozást!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon köszi :D mindjárt vége.... ami jó is meg rossz is :D

    VálaszTörlés
  2. Óh, ha véletlen egyetlen napig nem jövök fel, máris finomságok várnak! Köszönöm szépen! (Meg köszönöm, hogy ki lett írva az Avistazos jelzésem, nagyon örülök, hogy hasznosat is tudtam mondani! :) Egyébként a sorozathoz kapcsolódó film miatt vettem észre a nyitott regisztrációt, szóval elérhető Wen Ning és Lan Shizui filmje, amiben Wang Yibo nem fog szerepelni, de elméletileg Xiao Zhan feltűnik majd egy röpke időre: https://avistaz.to/torrent/125894-the-living-dead-2019-1080p-web-dl-aac-h264-mp4ba )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszi mindkét rész feliratát :D Este maratonozás lesz, SZUPER ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok köszönet a fordításokért!! Ma sokáig ébren leszek !! Legjobb napom ma van !!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen nektek a munkátokat :)

    VálaszTörlés
  6. Sessy, én úgy olvastam, hogy Xiao Zhan sem szerepel, bár Wei Wuxian feltűnik pár röpke pillanatra,de nem ő játssza, hanem dublőr. Még ugyan nem néztem meg a filmet, így ez csak az, amit olvastam. Majd csak a sorozat után állok neki a filmnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, tényleg? :( Még én se néztem meg, simán lehet, hogy igazad van. Nekem evidens volt, hogy ha egyszer pár pillanatra feltűnik, akkor legalább az eredeti színész lesz, de hát... biztos sokat tudnak spórolni azon is, ha nem kell az eredetit hozni... :(

      Törlés
  7. Úr, meg Isten, mi lesz, ha vége lesz a sorinak? :(

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Fent a 43.rész magyar felirattal a Tencent YouTube csatornáján! Köszönöm szépen a munkátok!

    VálaszTörlés